Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Rabu, 12 Oktober 2011

Berbaju kurung Gittew~

Assalamualaikum U'ollssss.. HAHA!

Masa tu kan.. ada dinner kat kolej..
"Merdeka Raya" ...
ok jugak dinner tu...
aku pergi ngan dak umah aku ...
cerita ney da basi sebenarnya . . hehe
tapi aku tatau nak cite apa lagi dah . . 
bukan apa.. aku memang nak masukkan jugak pic ney . .
sebab nampak macam ala-ala raya and sweet3 gittew.. haaa mampu nampak sweet?? haha!!

kami kuar dewan awal..
sebab last2 tu dah macam boring sket...
di sebabkan awal lagi and aku pandang adik-adik umah aku comel-comel lak hari tu..
so aku ajak dorang pergi snap pic... hehe

PHOTOTANGKAP pic Annebiellarani ::





















Nananananana... warna warni kan... hehehe!

Kak Munah sopan positif :: Aku takkan layan orang yang bodoh akalnya... baik laki baik pompuan... sama ja... jangan gaya ja lebih tapi perangai macam hanjeng!! haha! ushar Pan*** kamu dulu tau baru nak sebuk hal aku.. okay? hehehehe . . 

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...