Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Isnin, 30 Julai 2012

Berbuka puasa, bukan menyambut bufday :D

Assalamualaikum gadis-gadis manis dan si tanpan . hehe. 










Muka lapar. puasa kan~ hehe

Yeay!! hehehe!!

Selamat berpuasa ye.. sekarang masa cepat sangat berlalu.. tahu2 nanti dah nk raya kan... aku rasa cepat sgt maybe sbb aku bekerja kot...

Tapi kerja-kerja aku pun, hari2 aku selak kalender kat office aku. ekceli bukan kalender aku la. kalender staff kat office ney.. hehehe..

Ok, tade pape dah nk cakap. selamat berpuasa dan suci2kan hati anda dan semua dan saya juga pada bulan yg mulia ini.. ingat ibadat, mesti rajin buat di bulan ini . jejenggg~~  Take care yo! kehkehkeh :p


.

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

hehe.. klakarnyer... cian


N~

Anne Biella Rani berkata...

yeke? hehehe.

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...