Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Jumaat, 27 Mei 2011

Dulu yang panas sudah menjadi sejuk bagai di oversea yaw...!

Bukan nak cita pasal cuaca dunia,bencana alam,tanah runtuh, lelaki nk tukar jantina pakai tudung pink ke mahkamah utk menukar jantinanya or lain2 lagi lah. Tapi aku nk cita pasal kipas kat ostel.. kat kondo just ada 3 bilik, master room, bilik sedang2 n bilik belakang yang paling kecik tu. Bilik paling kecik tu la bilik aku nggn romate aku cik sue,cik tinie,cik eida. Empat2 sumbat dalam tu. Kedekut pnya kolej! Caits!! Ooopppssss~ haha! Bukan tu ja, dah empat2 sumbat kat bilik, ruang tamu pun ada katil pihak college letak. Konon wat bilik la.. nasib la dorang tu pndai mengemas.. cantik ja ruang tamu tu dah mcm bilik dorang.. Ehh! Dah termelalut pasal ostel lak.! Hah, kat smua bilik and ruang tamu, semua ada kipas. Tapi setiap bilik and ruang tamu ada 1 jala.. Disebabkan ary tu panasssssss la sgt kan, kat bilik kitorg yg kecik tu smpai dah ada 4(EMPAT) kipas ouhh~ pakat pakai sorang 1.. Contoh2nya :


*ney la katil aku yg berbakti utk aku tiap kali aku nk baring..tu kipas aku la. panas sgt smpai bwk naik atas katil letak depan muka! haha*




*yang 3 kipas ney, kipas cik sue,cik ida, cik tinie. haha!*

Tapi~~~~~ Malam ary tu, adik2 manis, comel, lincah, pemalu iaitu Ekin,Nur n Ellya pelawa aku tdow kat depan ngn dorang kat depan.. Aku tdow la depan mlm tu.. Dah tdow situ, perrggghhhhhh!!! Seeejjjjjjuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkknya~~ tdow sampai xtau la apa gaya yg dah dibuat oleh aku sbb sedap sgt tdow.. Sampai malam esoknya pun tinie tdow luar jgk.. sampai 6 orang tdow kat ruang tamu tu.. Padahal kipas 1 ja.. klasik lak tu kipas dia. Contohnya :


*AHAHA! hebat kipas ney! da tercabut cover dia pown, tdow lena sejuk mcm dia luar ada salji gitoOOo.. Tapi memang sejuk gila cmtu pun sbb pintu kaca kat balkoni tu tak tutup.. memang padan la sejuk gila gunung tu. huhu..

2 comments:

balecan berkata...

bilik ke tu anne??macam bilik shah masa kat kamsis dulu ja..wakakak..

-balecan

Anne Biella Rani berkata...

hahaha! kosam hang~ bilik la tu.. bilik tu dah la kecik.. pompuan besa la.. barang masak, baju lagi.. memang lawak la sapa masuk bilik tu.. tokojut sebab byk kipas.. Tapi Kemas la sebenarnya... haha

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...