Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Jumaat, 12 Ogos 2011

Pagi-pagi mesti ke toilet untuk cirit .

(Senyum-senyum makna.. wah!)

Assalamualaikum sayang-sayang sekalian... hehehe!

Huish! dah lama sangat dah kan tak update blog ney..
kalo boleh nampak sawang, agaknya memang dah terkambos ngan sawang dah blog aku ney ha.. huhu!

Berpuasa dekat kolej memang best la..
selalu sangat aku tdow pkul 4 or 5 pagi sebab tggu sahur.. haha! (padahal tak boleh tdor tu..)
dah kelas pagi kelam kabut la nak bangun.. kadang-kadang sampai tak bangun.. 
yela.. tdor pkul 5 pagi.. mana larat mata nk bangun kelas pagi.. kelas petang pergi... 
apa nk jadi la kan.. haha! hadduiiiii~~~

Pergi kelas pown aku tak tau la aku buat apa..
macam tak masuk lak apa miss cakap...
melayang teruk dah fikiran..
takat nganga pastu nampak miss macam berjoget kat depan tu memang boleh sangat.. (imaginasi kuat gila kot!) haha!
amek buku . . wat muka ngah kusyuk menulis... PADAHAL~~

(Tudia~~ aku pown tak pasan bila aku tulis2 ney.. taw2 dah penuh page.. haha!)

Dan.. dan... dan lagi....
Tau2 ja miss dah bagi esaimen... haishh!!
malas sudah aku rasa... 
hari ney kena hantar, pagi tadi baru aku buat... haha!

Jiwa aku dah melayang pulang ke kampung dah... badan aku ja dekat sini...
(abg... rindu abg....)
mak buat apa la tu.. sahur ngan sapa la kat umah tu.. ummmm.... cian mak....
takpa2.. anakmu akan pulang minggu depan straight 3 minggu.. wah!!!
jangan melampau sangat!! dua minggu ja cuti! hahaha!!

Esok cuti... malam ney boleh la tgk video sampai lebam lagi..
adoi... esaimen ada lagi.. kenapa la malas ney ada...
membuak-buak plak tu perasaan malas tu...
tapi kalo perasaan membuak-buak untuk makan datang xpa.. aku tak kisah.. haha!
(ramai tegur pipi dah tembam.. haha! yay!!)

HOohohohohoOhoOOoooooooOOOOOOooooOOOOOohhhhhhhh~~~~
aku rasa rutin harian aku kat sini sama ja kot.... haiz!!
nak balik kampung lama2!!!!!!!!
kali ney balik raya tak macam tahun depan.. tahun ney aku balik naik kereta...
yeh hehehehehehe!!!
before aku cancel tiket bas balik ke perak, ada sapa2 nak tak tiket tu???
kalo ada, meh cari aku ok?? esok last.. wah!! haha!

Kak tipah ratu gosip :: JIwa aku sakit ! Stop blaming me ! tak tau apa2 diam dah la.. sedih aku takda sapa faham... cukup2 la dah ... ='((



4 comments:

kura berkata...

imaginasi nk berjoget joget je kau ni kan anneeeeee. hahaha..

asal kau tulis gelimat kat kertas tu? sah. sah. imaginasi sedang berjoget gelimat kan kan? huahuaa..

untung la. balik kg cuti 2minngu. tp aku lg untung cuti berbolan bola. eh! hahaha

Anne Biella Rani berkata...

ahaha! bulan puasa ney memang la kuraaa.... ngeh ngeh ngeh!

tu dah lama la.. aku tulis time bosan je.. byk page lagi tu...hahaha!!

tu la.. berbolan sampai bosan kan?? haha! jeles!!! huhuhu

Einaz Shah Rizal Thomas berkata...

comel nyer belog ni macam tuany punyer belog ;F

Anne Biella Rani berkata...

@einaz shah Rizal Thomas : ehehe! malu neyh~~ biasa je.. but thanks ya bebeh.. =) muah2! wah! hehe

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...