Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Sabtu, 6 Ogos 2011

Beribu Sesalan . .

Ku susuri malam ini
Yang tidak berbintang sunyi sepi
Juga rembulan dah menghilang
Dalam kelam ku sendiri

Ku mencari hembus bayu
Yang selalu berbisik madah rindu
Kini membisu dalam sayu
Tidak ku temu suaramu


Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu

Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini diiringi
Kisah janji dimungkiri lagi

Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu

Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini
Diiringi

Kisah janji
Dimungkiri

Sia-sia ku
Mencintaimu
Setia padamu
Percayakanmu

Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu

Sia-siaku
Mencintaimu
Setia padamu
Percayakanmu

Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu

Beribu sesalanku

Hurmmmm.... pandainya kamu membelitkan keadaan seperti diri menjadi mangsa...
Aku tunggu macam apa lagi kan... tengok dengan orang lain dah...
baru je putus dah hye hey hoy gurl sana sini... =)
semoga kamu bahagia dengan hidup mu...
and yang nak pikir aku salah pun pkir la...
Tapi please jangan buruk2kan saya.... =(

aku blur... xtau nak cakap.... orang takkan faham....
Ya allah... kuatkan hati hamba mu ini dan tunjukkan la jalan yang terbaik...
tak mampu untuk bersedih...
kalau ya nak 'market'
tak payah la cakap kat semua orang itu ini...
But, Thanks sebab penah jadi seseorang yang istimewa dalam hati ney... =(

Okay la... blurr....
Tak boleh tdow.... 
Mak..... ='(
saya rindu ' ...... ' mak

10 comments:

balecan berkata...

dia yg slah..aku sokong hg!
haha..so k la wehh...ni baru dikatakan cinta budak2...chill

Anne Biella Rani berkata...

thanks bale....
yelahkan.. takpe la.. aku dah letih la.. redha la... aku lepaskan dia... dia yang nak macam ney.... tak larat merayu dah....

Tanpa Nama berkata...

lek lah babe ..bukan kau sorang yang penah kena :) chill babe..! banyak laki lain :) FUCK THAT BOY and MOVE ON YOUR LIFE :)

Anne Biella Rani berkata...

thanks tanpa nama.. ehehe..
yelah.. maybe laki tu rasa good buat macam tu... huhu
memang fuck...
ehee.. but thanks.. =))

Tanpa Nama berkata...

normal lah tuh dye fikir dye HOR STUFF :) tak tahu lah if one day dye datang balik :)depend on yourself nak accept dye or nob..kan lah nak jilat apa yang di ludah :) fikir - fikir kan :)

Anne Biella Rani berkata...

hati dah parah... biarkan saja dia.. masa ada tak hargai... pantang tengok yang lawa, tinggal yg lama~ huuuuuu~~

Tanpa Nama berkata...

wait dye nak yang lawa dye pikir dye handsome ker? HAHAHA! IF ORANG kata dye handsome giler ker buat tabiat? chill girl ! tak mati tak ada laki..:)

balecan berkata...

meh kutuk aku puas2 meh tadak nama

Cik Wany berkata...

babe.. jgn cdey2.
kwn2 kn msh ade yg menemani.
aq pn ade kt cnie.. :)

Anne Biella Rani berkata...

Bale :: apa ney... marah2 lak...

puteri wany :: ya.. tak sedih.. dah kusut lak.. huhuhu... but, thanks yah? lebiu lah.. huhuhuhu

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...