Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Jumaat, 29 Julai 2011

Aku pasrah je la...

Kalau ye tak suka tayah la layan aku macam ney... aku bukan takda perasaan... selalu kot aku tunggu mesej dari kau.. tapi tidakkah kau punya perasaan?? tidakkah kau perasaan yang kau telah menyakiti hati aku? sesungguhnya hati aku terluka sangat... air mataku hampir menitik lagi.. tapi aku tahan juga kerana pujuk hati sendiri... xpela.. aku doakan apa yang aku rasa, takkan kau rasa.. tapi tolong jangan buat aku macam sampah.. ok la... mesti ada yang gelakkan aku... tapi aku betul2 ngah sedih ney... hurmm... terluka sangat-sangat... aku dah tak kisah dah la... aku tak mau layan dah kecewa ney... banyak kali dah aku bagi peluang... takpe la.. orang hot cam dia apa peduli kan? aku pun boleh hidup sendiri.. xpa la... aku tekad nak capai impian aku.. selama ney aku cuma pk pasal dia ja... tapi dia mcm ney kan layan aku? aku dah agak dah macam ney.. LELAKI... dah bosan macam apa lagi layan pompuan... scumbag!!!
ada jodoh ada la... tak semestinya kita ngan orang tu, kita akan kawen ngan dia... sedangkan dah bertunang pun boleh putus... hurmm.... siyes kecewa.. sedih! aku dah redha laa... sebak2 aku pun bukan dia peduli... aku cakap baik2... tapi kasarnya bahasamu sayang... kau mau bebaskan? aku lepaskan... aku dah tak sanggup merintih sedih... kalau macam mak, aku respect! mak hilang abah ok je... sabar je... aku ney? belum kawen pun... buat apa nak sedih.... yela2... aku kan BODOH... tatau la nak cakap!! aku start dating2 couple pun akhir form 5.. mana aku reti nak jaga hati lelaki... bangang tol la... sedih ney makkkk... ='(

mak enon : esok pagi aku dah gerak balik PB.. nak sambut puasa ngan family.. katanya ramai balik... tak sabaqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq~~ haha


4 comments:

Tanpa Nama berkata...

sabar eh

Tanpa Nama berkata...

belog neyh berat lah
=(

Ain Sakinah berkata...

chill lah babe :)bukan kau sorang penah kena :) lek lah what goes around will come around :) ! SINGLE lagi best ..trust me ! :)

Anne Biella Rani berkata...

uhuuuuu~~~
yela u...
ok2... nk single je pas ney... yay~ haha

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...