Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Selasa, 26 Julai 2011

Merah putih gittuw~ haha!

Assalamualaikum.... :)

Hari ney entah nape badan aku rasa macam nak demam lak..
bangun tido kepala aku rasa pusing2 ja..
sebab study malam tadi kot... cewahhh~~

Hari ney jawab test rilex ja.. muka penuh kelembutan ja jawab.. 
yelah.. dah study la katakan.. haha! buduh blagak lak.. ngeh ngeh ngeh..
Semalam before study aku kol mak aku.. bagitau hari ney ada test..

Sekali kena bebel macam ney " Haaaa~~~ jangan lupa sembahyang... sembahyang tu jangan tinggal... ingat tuhan selalu... sedekah jugak alfatihah untuk arwah abah... dah tu, baca yasin... sampai ya dekat 'mubinn~~' tu niat dalam hati mudah-mudahan lulus peksa.... jangan nak seronok-seronok sangat.... mak tengah makan ney sambil tengok tb... ha, nak cakap apa lagi tu?

panjang lagi mak aku bagi semangat serta nasihat.. tapi lupa.. hehehehe!!
tapi dekat part ha, nak cakap apa lagi tu? boleh lak mak aku gelak2...
mesti mak aku ingat aku nak minta duit... haha! 

Ada satu hal lagi ney aku blur betul laa...
hari tu ada cakap aku p kuar dating...
Dating???? mana ada aku kuar dating lagi kat banting ney... terperap ja pun...
dah tu ada plak cakap aku sombong.. lepak ngan kawan2 kat foodcourt geng ramai gila...
uiks?? bila lak aku lepak2 ney???
pas tu tiba2 ada yang tanya aku "hai... marah ke tadi?"
masa bila la aku marah-marah kat tempat awam ney...
berkerut dah dahi aku ney~~~
banyak dah cakap menda-menda cam ney... 
Tanya punya tanya... dorang cakap ada someone muka macam aku.... 
junior~
semua sama...
uiii~~~ tak sonok la ce tu~~ haha!
Takpa la... kan ada 7 orang muka sama... huuuuuu~~

Balik kelas tadi, sue , tinie ngan nyot ajak p banting...
malas lak rasa.. yela.. badan macam nak demam... 
nanti pitam tengah jalan susah lak.. wuuuuUUUUuuuuuuu~~
Dah tak tau buat pa n kebosanan sangat-sangat aku wat bermuka-muka.. haha!

nak tengok ka bermuka muka aku? ngeh ngeh ngeh..

phototangkap bermuka muka:








Haha! macam-macam muka ada kan? 
muka sok suci...
muka gedikss...
muka minta penampar manja...
muka blur..
muka nak gado...
haha!
memang bosan duk banting ney!!
nasib la tahun depan aku nak blah dah...
bye-bye banting ye... haaaaa

Ahli lembaga pengawas mawas :: esok ada latihan kebakaran ouh... macam mana kalo time tu aku ngah berak? haiz! susah ~~~~ haha!



3 comments:

kura berkata...

berseri seri assalamualaikum nya ye. ngeh ngeh ngeh! haha..

wuh. mak kau dah fobia dah pasal anak dia mintak2 duit ni ye. hahaha...

mewah bersewi sewi gambau nya!

Anne Biella Rani berkata...

Hahaha! semangat sangat.. tu berseri tu.. wah!!

ehee.. tula.. aku ase mak aku dah fobia la... aku pown terkejut mak cakap cam tu.. haha!

uikkkkssss.... thanks yawwwwww.. ngeh ngeh ngeh...

kura berkata...

berseri seri. kalau lah dlm dunia realiti boleh bg salam mcm tu. kn best! haha

haha.. terkezut gitteww..

byknya ngehhhhhhhhhh! haha

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...