Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Jumaat, 15 Julai 2011

Geram-geram siput~

Assalamualaikum darling-darling sekalian... ngeeee~~

Haa~~ nampak tak tu mimik muka aku cam kucing garong??
haha!
mood aku menggila hari ney tau~~
Hari ney mood aku tah p mana pun aku tak tau..
pas tu rasa cam hari takda tuah aku pun ada.. "bengong menggleletis berudu betul lah!"

Malam tadi aku mimpi apa laa...
aku rasa aku mimpi gusti laa...
sebabnya kan, 
aku bangun-bangun terus rasa nak terajang and gigit-gigit orang..
pas tu hati ney, menggelegak pedih ja... ouh shiiittttt~~~

first, presentation kat kelas pagi hari ney, boleh lak BI aku tungganglanggang~~
hui~~
dah la tungganglanggang... aku tersengeh-sengeh macam minta tampar cap kaki udang lak...
sek bek la miss tak marah aku...
dah la hari ney aku p kelas sememeh ja...
malam tadi aku naik katil awal ouh!
tapi nak tunggu lena tu, ya rabbi~~~~~~~
macam-macam style aku tdow.. tetap tak ley tdow... haiyarkk.. betul ouh! tak tipu punya~

pastu kan, kelas petang miss suruh bawak datang RPK...
aku wat muka rilex n santai ja ouh~~
siap p beli makanan sedap2 g kat foodcourt..
hala, aku yakin RPK tu ada kat dalam beg aku...
selalu aku masak... tapi konon senang hati tambah unsur-unsur malas dalam jiwa ney, aku beli ja hari ney.. 
balik ja hostel, aku cari-cari RPK aku tak jumpa...
makanan yang aku beli tu memang dah tak pandang la... 
setiap sudut aku cari... tak jumpa gak... "mana la p RPK aku ney... sapa la makan kertas rpk aku ney.. agak-agak la nak makan... tak cukup ke makan sudu kat umah ney.. sampai aku makan guna senduk nasik... cibet tol laa.. huuuuu~~"

TUNGGU apa LAGI~~

tengok kiri kanan..
nangis arrr..... haha!
Tersedu sedan aku nangis tak jumpa RPK tu..
hingus leleh aku wat xtau ja.. yelah.. nak menunjukkan betapa sedihnya aku ketika itu...haha!
tiba-tiba ngah layan sedu sedan, nyot boleh lak masuk bilik..
pastu dia tgk aku nangis takkan la dia nak wat tak tau kan?
dia pun berkata"anne~ nape ney anne???"

ouhhh~~ aku terasa nyot begitu caring yaw~~~ haha!
makin laju la aku nangis..
sambil cakap
"RPK" aku hilang~~ wUUUuuuuwwwuuuUUUUuuuu~~ sob3~~~
nyot yakinkan aku rpk aku ada kat dalam bilik..
tak lama tu aku fedup, aku amek yg sedia ada..
"miss.. maafkan saya miss... tak niat pun nak hilangkan.. saya nangis macam macik-macik hilang anak ouh miss~ sampai terkentut-kentut saya nangis.. pastu kan miss, saya hampir tepon mak saya, mengadu rpk tu hilang.. huk-huk.."haha!

Dah pegi klas, 
miss suh update rpk... "sengeh-sengeh dah sebab rasa selamat.. sebab aku bawak rpk! yeah~"

Tapi....tapi.... dan tapi lagi.....

aku salah bawak rpk daaa~~ mail lambong betul!!
berkerut-kerut dah dahi aku cari idea camna nk settlekan prob ney..
takkan la aku nak nangis kat dalam kelas... huiiissshhhhhhh!! JANGAN LAH! Malu i~ haha!
aku pergi kat THULASI.. 
aku luahkan perasaan yang aku tertinggal rpk.. dia cakap pergi la bgtau miss...
Bagitau miss??? oh dem la! 
macam mana kalo miss cubit aku?
tak pun, macam mana kalo miss rotan aku?? haha! ngarut la hang sorang-sorang.!
aku pun tanpa buang masa bgtau miss yang aku tetinggal rpk lagi 1 kat ostel...
miss tak marah ouh~~ lega den...

Tapi.. tapi.....

miss suh aku balik p amek?
opocotttt!!! senak jantung aku masa tu..
jalan gila punya kalut aku nak p balik ostel..
sampai macam nak tergelinsir dah.. haha!

Pas tu lagi kan , dah tak jadi balik perak n melaka..
aku ingat nak balik selangor... 
umah pakcik aku... dah kautim dah ngan anak dia.. suh datang amek aku....
tiba2 tadi dia mesej cakap keta rosak....
cermin depan pecah teruk...
dia cakap, kalo amek naik moto boleh la... tapi dekat umah dia..
makna aku kena naik bas la.. "naik bas? intai-intai dompet, dah rabak... takpa la.. nanti la aku datang kan? huhuhu~"

Ney, aku ada niat nak p tengok wayang lak ney...
sat g tak jadi lak... haishhhh~~~ sapa yang mai bawak malang ney... p jauh2 sket! haha! gurau2!

tapi nasib la aku dah dapat balik baju kolej yang ada budak tu pinjam..
sedikit bunga-bunga hati ney.. huhu

esok kelas petang... malam ney aku nak tidor lambat...
aku nak sembang ngan dak-dak umah sampai bengkak mulut aku.. bhahahaha!!

Maksom ketumbit intai orang berak: lambatnya nk tunggu hujung bulan... aku nak balik perak ney~~ sambut puasa ngn family aku... nanti aku nak suh adik or abang aku p beli lampu liplap-liplap tu banyak2.. nak pasang keliling umah... pas tu nak beli mercun pop byk2 jgk... nk pop-pop kat sapa-sapa yg dekat ngn aku.. haha! yay!!! sonok honok monok~~ haha!

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...