Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Jumaat, 6 Januari 2012

Aku nak ketenangan

Hari ney aku termenung ja...
aku tak tahu la kenapa dengan aku ney...
aku rasa diri aku patut ada ruang...
aku kena kesiankan diri aku dulu then baru aku kesiankan orang lain...
aku tak suka bagi harapan and aku takut nak berharap...
aku takut kecewa...
aku dah malas la nak fikir...
tapi perasaan ney selalu ja datang kat aku bila aku duduk sorang-sorang...
aku rasa aku nak single ja dulu and kawan...
dari situ maybe aku bole menilai and memperbaiki diri...
bila sampai masa aku rasa diri aku ney layak untuk seseorang...
baru aku akan terima untuk "cinta" lagi...
Cinta? hmm... rasa dah macam nonsense sangat dah...
tapi serius hati aku dah rasa memang dah tertutup nak ada couple lagi... 
but kadang-kadang aku teringat gak kat ex aku...
then aku fikir jugak semua tu... 
aku rasa mcm nak bercinta lepas kawen pun ada... 
aku dah fedup and tak nampak pun mana-mana laki yang nak aku sebab betul-betul kerana aku...
aku kasar.... lelaki kan suka di manja...
aku tau apa lelaki suka and tak suka...
but sometimes tu, aku rasa macam tak fair kalo aku ja jaga hati dorang...
so skang aku nak single jela... 
aku nak ada pasangan untuk bahagia..
dia suka dengar aku bercerita...
boleh layan perangai aku yang gila...
boleh terima gelak kuat aku ney...
boleh terima aku seadanya...
but, betul la kan.. maybe aku ney kena hold dulu kot..
and tenangkan hati and fikiran... 
berubah lah ke arah kebaikan...
tak lama lagi aku dah nak kena pergi praktikal...
kena la focus... hurmmm....


0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...