Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Selasa, 3 Januari 2012

Hari ney test



Berdiri di atas kasut sendiri. bukan kasut orang lain.. nak pakai kasut orang lain boleh.. tapi itu di katogerikan sebagai pinjam meminjam.. dah pinjam tu , jangan lupa, minta kebenaran dulu.. jangan main sebat ja.. ingat tu.. ecececece~~~ apa aku mepek ntah.. hangpa pun baca ja kan. HAHAHA!!

Hari ney sudah selesai la menjawab test module dua yang boleh tahan kerut kening jugak nak jawab soalan esei... Tapi... tapi... tapi..... agak lega sebab dah study... kalo tak, macam suatu ketika dahulu yang tak penah study tu... aku cuma tepon mak aku nangis-nangis cakap esok ada exam... dah tu tepon sepupu aku lak nangis-nangis cakap takut nak jawab exam... ntah papa la... kalo study kan dah settle masalah.. ney nangis jugak pilihan aku.. bukan pa, aku gabra mmg cam tu.. HAHA!

Esok rabu kan.. so aku takda kelas esok ... Nyot ajak aku p jusco makan aiskrim... hurmmm~~ nak pegi ka tamo? macam nak..... makan aiskrim.. pastu cuci mata ... pastu balik la.. haha!

Hadoi~ petang petang macam ney mula la nak kemut kemut sket jiwa aku rindu sama mak aku.... huhuhu~~ ohh ohh ohhh.. please dont cry dont cry... HAHA!

pemiutang :: jumaat test prestasi ... aku tak tau papa pun ney .... blur nya..... korek gigi sat.

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...