Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Ahad, 18 Mac 2012

Jangan menyalak , mengiyauu aje ok .

Apa-apa pun family jugak yang akan di cari bukan ? Yeahhh!!

(ada ramai lagi.. tapi saja gedik tunjuk yang ney)

Assalamualaikum ,selamat malam , selamat hari ahad , selamat ketawa macam-macam lagi selamat dan hai cik selamat .... 

Kenapa aku letak pic family aku yang sempena abang aku kahwin kat ats tu?? 
ok... Jeng jeng jeng~~

EEeeeeeeeeeeeeeee~~~~ kenapa la spoil sangat hari ney?! sakitnya hati aku ha! ya allah~

JIwa tu kalau tak kacau tak boleh ea? mesti nk kacau jugak ye? wat de food of vijeterian?? oh damn u gurl!

Aku selalu melayan kesunyian sampai terabai dengan diri and kesihatan aku...
Bila aku fikirkan balik "apa nak jadi la ngan hang ney .. orang lain sebuk pasal diri aku , tapi aku ney macam apa lagi " cehhh!!! piiiraaahhhhhhhhhhhh~

Hmmmmmmmmmmm...... Aku rasa macam dah malas nak fikir tentang orang lain dah.. macam nak focus dengan kehidupan aku and my family je... sebab aku rasa takda orang pun yang amek tahu pasal aku selain family aku.. hmmm.... fikiran aku macam tak lurus je.. bukan gila ye.. aku sihat lagi ok.. nananana~~ HAHA!

Aarrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! semua dah tak sayang aku dahhhhh!!! benciiii~~ 

Aku emosi sangat neyyy!!!!! emosi tau bukan eeeee-monyet!

Nak bawak diri la macam ney! nak merajuk lah!! huuuuUUUUuuuu uhuk uhuk uhuuukkkk!! (menangis teresak-esak sampai berdenyut bahu)

Aku nak duduk kat dalam hutan or kat ats gunung... nak merajuk duduk kat sana!! lepas tu aku nak cari tarzan.. and then aku nk ajak dia kawin dengan aku.. kemudian aku akan bina umah dengan dia kat atas pokok.. lepas tu aku nak dia ajar aku bagaimana nak jadi penggayut yang terhandal di dunia.. lepas tu jugak aku akan masak untuk dia hari-hari.. yeeeee.. selalu aku masak kena komplain tak sedap kan.. huh!! kalo aku masak untuk tarzan, dia makan aje.. sebab dia tak penah makan sedap2 pun.. yang dia makan pun, ikut dan je.. mesti dia akan puji aku masak sedap hari-hari.. ulalala ukkk ukk huwa huha huha... macam tu mungkin dia akan cakap dengan aku... lepas tu aku nak lantik tarzan jadi ketua kampung supaya dia la yang paling berkuasa di tempat tu... aku lak sebagai errr... kalo raja permaisuri, kalo ketua kampung mungkin permaitua kot... yeah.. aku lah permaitua tersebut... HAHAHAHAHahahahahaahHAHAHHAHAHhahahah!!

*eheheh~ aku gurau ja.. tanak-tanak.. 

Sambung balik tacing!

eee.. nurul jannah dah tak sayang aku! aku sentap dengan dia hari ney..

aku merajuk dengan semua!! bweerrrkkk!!! babai and gudbye!!! nak tido !! pastu mimpi kahwin anak raja!! 

.



0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...