Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Rabu, 14 Mac 2012

Update update update !! HAHA

hahahaha!! kembali untuk berblogger.. haha!

Aiseh dah lama betul tak update...
dah macam apa lagi... aku busy sangat...
konon~

Tak lama lagi aku dah nk g praktikal yaw.. aku da nk abeh study.. yeshhhh!!!
im freedom!!!! yeahh!! HAHA

dan tempat pilihan aku praktikal adalah qhahsia... 
macam2 aku plan untuk lepas study... minta minta di permudahkan... aminnn... 

Heyyy!! ary ney aku boleh lupa yang aku ada perjumpaan semua yang beragama islam ke kolej..
adoyaii... aku tak tahu kenapa aku bole lupa.. haissshhhh... 
ney nak mula risau ney.. tapi ta pa. buat kool jak.. huhu~

Bosan aih ary ney..haiya~~

p/s :: entah papa la . . lepas ney aku nak buat baik dengan orang buat baik dengan aku je.. caitss!! budussss!!! macam aku nak bunuh ja orang macam hang !

4 comments:

kura berkata...

selamat kembali. anneeeeeeeeeeeeeee. hahaha

Anne Biella Rani berkata...

yeah thanks zuberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr sebab menyapot.. hehehe

Unknown berkata...

buat2 lpa lak dia... hahahaha.... apa kabar??? ada sihat..

Anne Biella Rani berkata...

hehehehe.. dah lama tak bayar bodban la... baik saja.. anda? rindu kah?? haha

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...