Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Jumaat, 10 Mei 2013

Sesuatu yang awak harus tahu ...

Assalamualaikum ...

Memikirkan mati keseorang dalam tanah tanpa berteman,
Janganlah terpesong akhlak kerana teman-teman,
Kamu penentu hidup onar atau aman,
Tepuklah dada tanya iman ..

Hai awak .


Saya nak bagitahu sesuatu pada awak di mana saya nak awak rasa apa saya rasa . Saya tahu, awak sendirian dan buntu dengan kehidupan yang kadangkala meletihkan ini tanpa ada saya di sisi. Tapi awak, awak kena tahu kenapa saya tak berjumpa awak lagi. Saya tahu allah pisahkan kita tetapi akan temukan kita juga di suatu hari nanti.. kerna apa? kerna saya tahu dan yakin nama awaklah yang tertulis di Luh Mahfuz itu untuk bersama sama saya mengharungi kehidupan yang penuh dengan pancaroba ini.. Saya nak awak percaya yang 1 hari kita akan bersama. saya pun tak tahu siapa awak.. Dan awak juga tak tahu siapa saya. Tapi saya akan bersabar dan menjaga diri agar tidak membatasi untuk menunggu awak.

Kita hidup di dalam dongeng yang bermula dengan suatu masa dahulu . Di mana awak bersumpah untuk membantu saya untuk menyukai kehidupan sekarang dan selepas. Mempunyai kesabaran untuk bersabar dalam setiap permintaan. Dan bercakap sesuatu apabila diperlukan dan hidup dalam kehangatan jiwa yang sentiasa memanggil untuk pulang. Kisah kita akan berakhir dengan bahagia selama-lamanya dan saya berharap sehingga JANNAH.. In shaa Allah... :)

Hugs and Love ,





0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...