Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Rabu, 26 Jun 2013

Aku pusing pusing dah oii

Hah dah malas starting entry nk puisi. haha. aku tak larat dan tak bermaya hari ney.. macam lost ja rasa.. dah tu mcm di awangan lak tu.. yelah aku ganti puasa yang aku telah monteng puasa tahun lepas.. bukan sengaja monteng ok.. Tak lama lagi dah nk puasa.. aku ingat nak pakai braces. yelah gigi aku, aku dah cabut 1 kat belakang ney then aku senyum macam tak sekata ja gigi. then bila aku bergambar macam malas nk senyum bg nampak gigi.. em em em.. dalam hidup aku, cuma masitah sorang je kot puji gigi aku sweet dengan ada gigi tindan 1 and gigi siung ney... haha. love u masitah.. tu pun masa form 5. dalam dilema sbnarnya.. nak dan taknak. kenapa? sebab nanti kalau aku pakai braces hilang la keaslian aku ney... heshhhh.. tengok la. kalau betul nak confirm pun awal tahun depan.. sebab apa? sebab pas raya aku nak gemukkan badan ney. nanti kalau aku dah pakai braces, menjadi kesusahan kalau aku dah hilang selera makan.. pipi dah tak tembam.. eeeeeeee... penasaran.. mengantuk ney sbnrnya.... aku mcm nk tdor ja.. aku menaip ney pun nampak la aku macam buat kerja. kalau tak tadi, berair ja air mata aku tenung Pc ney tanpa kelip.. mengantuk punya hal.. heshh..

Oh btw, Kenapa aku nak jadi nurse walhal dari aku kecik kecik lagi aku dah berangan nak jadi ahli korporat yaitu wanita bekerjaya yang duk dalam office di kelilingi dengan fail fail dan document syarikat... eshhh.. Let her be la nabila syuhada... kalau lelaki tu suka and nak ke kamu.. dia tak kisah pun kamu ney macam mana,,, dia tetap nak masuk minang kamu.. eceh... emmmm lambatnya nk lunch.. nak balik ney... ok lah. babai assalamualaikum...

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...