Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Isnin, 22 Julai 2013

Kebatasan hati membahterai. Eceh!

Assalamualaikum ... hai hai hai.. lai lai lai~ HAHA!

Ku membutakan hati untuk arjuna,
Ku membukakan hati hanya untuk allah yg esa,
Tetapi munculnya kamu saat aku sakit terasa,
Adakah kamu cuma dugaan semata atau cinta?

Hye awak!

Emm.. hari ney hari isnin kan.. selalu hari isnin mesti bangun pagi tu dalam sanubari aku ney ada niat menyatakan "Emmm, malasnya.. ini ambil MC then call office cakap aku tak sihat boleh ney..." sambil meniarap dan mata masih tertutup.. Oh oh oh.. memang gila bila hari isnin dia punya kemalasan.. sampai aku kadang cita cita attend nk bagi full pun tergoda dan di noda. heshh.. tapi hari ney aku jadi terus bangun and siap sebab aku fikir melambak kerja bertimbun ja aku tak banyak songeh.. tapi tetap juga aku lambat masuk hari ney. lambat sebelas minit lak tu.. eeeee.. rasa macam tak senonoh beteiiii...

Bukan tu yang aku nak cerita sekarang.. Aku, em aku... err aku... Aku pun xfaham kenapa dengan aku.. Tulah orang cakap, fahamkan diri tu dulu baru nak macam macam.. 

Tapi aku ada pasang niat untukk ...... hehe . 

Cuma yang aku sedih tu ... Aku dah target macam macam ... cuma ada satu hal ney , aku macam tak mampu ja nk target .. aku takut la nak target .. pastu aku risau kemuntahan berlaku pada seseorang bila aku cakap pasal target yang satu ney.. Aku memang penah bagitau pasal target aku.. tapi aku cakap macam main main. and aku rasa dia ingat aku main main.. haha. eee... And dapat ke aku terima kenyataan kalau target aku ney, orang lain yang dapat? Sakit , kecewa ke aku bila benda tu jadi aku pun x tau la.. 

Aku macam nakk ja tanya ... Tapi, sayangnya kelu lidah berbicara,degupan jantung menyiksa oiiii... macam mana soalan aku tu buat seseorang tu muntah geli geleman? oii masak la aku menanggung maluuuu ... Tapi mcm mana pulak soalan aku tu jawapan dari seseorang tu positif? aku yang muntah ke or nak cakap aku bergurau ke cena? haha. ai bengongnya...

Kadang kadang tu, aku tolak tepi semua tu sebab aku rasa macam aku ney tak layak pun untuk itu.. Dan aku hanya mampu meredhakan saja.. walaupun dalam hati aku meronta ronta mahukan itu.. Dan kadang kadang aku jadi cemburu.. Cemburu tu datang dan buat aku rasa rendah diri and aku rasa aku ney takda apa apa.. Dan paling aku rasa macam aku serba kekurangan. oiiiii masa tu memang sentap dah usik usik hati aku and angin macam laju ja bermain kat mata aku bagi pedih pedih sampai mengalir air mata.. elehhh.. klishe sangat~

Kalau aku banyak duit , aku dah tinggalkan malaysia dan pergi jauh dari sini.. sebab aku xperlu rasa macam ney kot? kot laa.. 


Hug and Love,
Nabila Syuhada.

.

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...