Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Selasa, 23 Julai 2013

Harrr.. aku pun dah jadi tak tahan. HAHA

Assalamualaikum .. hai ledis n jentelmen.

Cak cekup udang gamit ,
Tak cukup minta kunyit ..
*bahaha. malas aku nak feeling feeling pantun puitis hari ney.


Heii you stalkerlicious!!! hamboi macam tak tahu kamu ngendap aku.. eleh!

Aku kan em aku kan.. eh nak mula macam mana tah ney.. ok ok, hari ney kan aku masuk kerja lambat lagi tau takkkkk.. Ini semua gara-gara pakcik ke abang ke atuk ke aku pun xpasti umur dia dalam lingkungan berapa. Tapi dia sangat la menjengkelkan pada aku tadi.. aku dah siap sedia nak laju masa bawak moto then tak masal dia potong aku sambil cakap apa tah, aku tak dengar sbb aku bawak moto sambil dengar lagu guna earphone.. dah tu buat muka gatal kenyit kenyit mata siap wat mulut nk cium lagi... arggghhhhhh!! aku terus buat muka nk muntah and buat muka sebolehnya menunjukkan aku tgh menyampah and bakal jadi seorang pembunuh kalau dia wat macam tu kat aku lagi... eeee, terpaksa aku bawak moto slow slow sbb takmau potong laki tu. geram betul aku pagi tadi. nak ja aku jerkah dia masa tu dgn menyinga. sebaik aku ney kool dan ehem, dan lemah lembut orangnya. ehem! hahaha! alaaa nk pomot diri sket takkan tak bolehhhhhhhhhhhhhhhhhh..

Eh lagi apa eh.. ammm emmm emmm... apa ye.. errrr.. haaa... Aku on facebook "anne biella rani" aku tu sokojap jah tau... kemain ari tu pomish pomish dengan kekawan kata takmau on lagi..tapiii, aku on sekejap saja... takmau on lama lama.. Aku rindu nk stalk kawan kawan aku. haha. so sapa rindu aku tu, em wechat aku.. wahahaha! rindu ? eleh klishe sangat~~ haha

Aku tak tau nak cakap apa lagi ney.. wahaha. konon xtau plak. eh mana datang bau asam pedas ney?! eeeee.... alaaaaa. nk tutup hidung ke apa ney. ke nak tutup hidung ngan stoken ney? eh stoken kenapa la bangang abadi macam tak boleh tutup guna tangan sambil buat palm face.. haha. ok la... babai!

(MS si gemok mok)

Hug and Love,
Nabila Syuhada .


.

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...