Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Khamis, 25 Julai 2013

Perasan tak ada ..... Ahaa. weweweiiitttttt !!

Assalamualaikum .. 
Eh haii gedik mengada ngada rimas nk minta lempang.


Sesuatu yang aku sedar dimana 
Kita manusia yang hanya mampu berbicara
Berbicara dengan lantang dan gahnya
Tapi tiada apa yang di lakukannya ..


Eh perasan x? alaaa... tu haa... ha cuba dengar betul betul.. dengar tak? ha perasan dah? dengar tak? Alaa dia ney! Cuba duduk diam diam kejap. harrrrr.. sweet kan saya? kannnn?! ha i yebbiyu sayang.. yebiyu yebiyuuu.. alaa nk gedik sikit pun xboleh. Wahahahahahha!! ok lah oklah.. main main jah.. eeeee. 

Aku tukar lagu blog aku. Enak enggak? enak bukan. penasaran ney.. Terasa excited aku dengar lagu ney semalam.. Yang mana kata "elleh tak sedap pun. biasa ja. Macam lagu tenggiling nk mengesot ja" . eleh gedik. Lempang sat g. Tak sedap p main jauh jauh. Baling taik lembu sat g. Haha. alaa gurau.

Emmm.. berwibawa betul aku pagi pagi mengadap pc update blog. Ha nampak?! Mana nak cari gadis yg berwibawa dan rajin tegar macam aku ney.. Baik pulak tuuu!!! dah tu rajin siram pokok bunga pulak tu!! *sapa tengok pokok bunga kat umah aku dapat nilai aku rajin ke tak dengan layu dia, dengan kecut kecut dia. berkulat pulak tak menahan.


Yeayyyy. ok babai. 

Nk belakon candid punya pasal.. feeling gila menghayati sampai xperasan aku pegang seluar apa. ahaha. sooriiiiiieeeee.. eleh gedik eja sorry mcm tu. eleh eleh elehhh~~


#makin aku ehem.. makin ehem aku rasa .



Hug and Love,
Nabila Syuhada

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...