Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Selasa, 13 September 2011

Kenapa dengan anda ney anne ?

(Domo aku berkawan dengan bebear Nyot)

ASSALAMUALAIKUM...

Yaw yiw yew~~~ haha!
Malam ney terasa macam sengal-sengal badak sumbu lak... 
bosan tambah terasa nak berak-berak... 
tapi malas nk berak.. HAHA!

Esok rabu..
takda kelas...
tapi aku rasa minggu ney tak balik pown takpa kolej...
masuk kelas macam blur-blur ja pown...
rasa macam nak balik kampung....
terasa mcm tertinggal sesuatu yang macam mana tah... hurmmm....

Kenapa jiwa aku terasa macam lain ja malam ney?
macam sedih-sedih ja...
rasa nak nangis pown ada...
tapi kalo aku nangis sat g tak pasal lak kena cop meroyan ka, kena sampuk ka.. huhu!
Tapi lagi kan, aku terasa macam rindu sesuatu... hurmmm... siyes sayu sangat ney...
takda ke sapa-sapa nak pujuk aku? please baby... meh la pujuk.... huhukk... :'(

tadi siang aku dapat msg dari bff aku.. 
dia cakap bf dia msg dia kat email cakap nak break.. 
ayat poyo bangang bertimpa-timpa + cipan berkawan ngn badak sumbu berak merata-rata dia berbunyi begini "hubungan kita sampai disini saja"..

Haa???!!! (macam aku nak jerit ja baca msg tu)
tak patut betul la laki tu buat BFF aku cm tu!!
dia tak tau betapa lama gila BFF aku tunggu dia.. sabar ngan dia...
Bff aku sampai kalut sangat-sangat bila nk contact dia tak dapat.. bodonya la laki tu lepas BFF aku.. 
aku macam nk p hantar santau ja nuh! BEBALLL!!! SHIITTTAAHHHHH!!! BABIANN!!!
kesian gila kat BFF aku tu... dia jenuh duk tahan sebak kat tempat kerja nuh...
tu la kalo LELAKI.. wat andaian sendiri memang syok kan? tu yang aku nyampah tu... hurrmmmm~~
tidakkah lelaki itu punyai perasaan?? hampehnya la hai~~ kalo aku LELAKI, dapat lak pompuan cam BFF aku tu, aku takkan lepas tau... kebudussannya~~

Jumaat ney cuti...
aku rasa nak balik sangat-sangat...
tapi duit aku dalam dompet tak banyak..
kalo aku balik, pergi balik dah rm100..
selama ney aku duk balik hujung minggu tak pk lak... skang ney lepas dengar mak aku mengeluh,
aku jadi serba salah lak nak balik... hurmm.... Nak balik laaaaa~~ Nak balik sangat-sangat..... :'(

Ahli peninju :: Baby... you nak tau tak? sebenarnya kan, i sayang sangat-sangat kat you.. i tak penah lupa u even u tak kat depan mata i ... I rasa nak nangis ney you .... :'(

3 comments:

kura berkata...

amboi. sedih, tak dpt balik. Eh! jadi tanggang kan best anneeeeeeeeee? hahah.

wah. tu spender kau hape pakai kat domo tu? fuh.

Anne Biella Rani berkata...

Arggghhh~~~ jangan jeles . . mak i sudah bagi pulang you~~~ hahaha!!

HAip!! tgk spender napenye!!!!! eeeeee!!!!! bukan spender aku la.. aku jumpa tu benarnya . . hehe

kura berkata...

haha. nak balik dah pun kan kan. heh.

oh yeke? salah critikal thinkg plop. hahaha

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...