Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Jumaat, 9 September 2011

My lovely Bubu~ Hee.. :D

Assalamualaikum 
Sayang-sayang sekalian . .
Ewahhhh~~~ HAHA!!











Hey hay hey hoy anda anda sekalian . . haha!
Lama dah kan aku tak update blog ney . . 
Nak cakap busy, tak jugak.. cuma aku malas nk update...
takda menda kot nk luah.. aiseh! haha!
tp tetiba terasa nk luah pasal budak atas ney... hehe!

OK laaa... nk tanya, budak atas ney comel tak??? hehe!
comel kan~~~
ney la bubu aku~~~ hehe!!
manja sangat ngan aku ... dia junior lagi... 
satu umah ngan aku ha... tu kami bole rapat....
banyak menda yang aku suka, dia pun suka... huhu~
hurmmm... aku blur la.. tu jela aku nk cita... haha!
mesti ada yg mcm fedup kan? haha!!
alaaa.. tamau la mayah-mayah...
cebenarnye aku demam haa...
mulut pun ada mata ikan.. akit tau.... ouchhh~~
tido la jom! haha!

MAK JEMAH TEROMPET :: Aku blur . . tolong jangan nak tambah blur aku ney boleh ? Jaga hal sendiri sudah!! werrkkkk!!! :p

4 comments:

kura. berkata...

hahah. aku igtkan kau lar td kat atas tu. jenuh aku pk nak bg sama muka, rupanya mmg org lain. heh..

wah. kim slm kim slm. ngehhhhhhhhhhhh! hahaha

Anne Biella Rani berkata...

hehehe... anak aku tu . . dia panggil aku umie tau... hehe!!

kim salam je? kim la lain tanak? hehe! ok2.. aku kim salam ha.. ngeeee

duan berkata...

aku nak pamggil ummi gak la !! hahhaha

Tanpa Nama berkata...

cute nyer blog ko....... <3 <3

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...