Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Jumaat, 23 September 2011

Lori Transformers !

Assalamualaikum dan salam hari jumaat . .

Hah!!
Astagfirullah al azim .... 
(Ayat pertama kuar dari mulut ketika bangun dari tidur yang agak lena sampai berdengkur kasar)

Setiap malam tiap kali aku nak tidur,
aku akan pastikan kaki aku ney akan di cuci dulu sebelum tidur...
bukan mengelak dari kuman-kuman tapi aku nk elak dari mimpi bukan-bukan jugak..
pernah dulu mak aku cerita..
kawan mak aku terpijak nasi sebelum tdur..
pas tu main ngorok ja tidur..
dah ce tu.. dapat la mimpi indah yaitu kena kejar ngan harimau bintang..
(xtau la mak aku nk takutkan aku ke apa.. layan ja.. sampai ketar jantung sebab takut)

walaupun malam tadi aku dah cuci kaki aku.. (cuci pown cincai takat simbah air gitu-gitu ja)
tapi KENAPA aku mimpi macam tu? KENAPA?? ouh kenapa??? whyyyyyy??? ouh no~~~~ 
sangat tak sangka you~~~
(gedisnya)

aku tertanya-tanya apakah alamatnya mimpi tu...
sampai tak senang duduk aku di buatnya...
sampaikan tengah makan pown aku pkir pasal mimpi tu...
dan aku terasa mcm nk p beli buku ramal mimpi pun ada...
auhhh......

macam mana la aku boleh mimpi yang mak aku belikan aku Lori Transformers kat aku?
mak aku nak belikan lori kat aku ke?
jangan la lori...
keta kancil pown da ok.. HAHA!

mimpi tu kan...
aku bawak lori transformers tu g kolej...
dengan bangga lak tu aku bawak...
berkilat ja lori tu ha...
parking depan kolej lak tu..
konon nak tunjuk kat sume orang la tu aku ada lori besar tu..
balik lak kampung aku naik lori tu je..
tak naik bas dah...
pas tu kan you~~
siap pegi piknik lagi naik lori tu ngan family aku...

Ya allah....
nasib la mimpi ja pun...
kalo betul2 mesti malu aku..
bukan malu bawak lori ha..
tapi macam terlalu over ja sebab siap parking depan kolej bagai...
sampaikan kat dalam mimpi tu, aku nak g kedai runcit berdekatan pown aku naik lori tu....
dah la besar... Mak ai~~

Photo Lori Transformers besar gedabak :


kepala lori ney sebijik dengan apa aku mimpi tu...

Penari balet :: Esok aku balik kolej . . Aku nak study ja sampai final . . Takut!!!!!!

3 comments:

kura berkata...

hahaha. bukan main metafora heperbola kau mimpi anneeeeeeee? esh esh. ni lupa amik mudhu ni sebelum tidur ye. Eceh! haha

Anne Biella Rani berkata...

mudhu ke wudhu ney~~~ ahaha! alaa.. byk pk kot.. tu di kurniakan mimpi ney.. tny mak, mak cakap tanak belikan pown...

kura berkata...

WUDHU -,,-

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...