Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Isnin, 13 Jun 2011

Bye-bye Perak.. Hai-hai Banting.. =_='


*Tak gembira tak sedih. muka tada perasaan..

Assalamualaikum...

Hurmmm... aku terasa emosi gila hari ni.. yela, dah nak kena balik banting.. Ntah bapa kali aku salam mak aku tadi.. kuar masuk umah tah bapa kali jugak... mak aku pun tak pandang aku nk kuar umah tadi.. takpa la mak.. dah abeh study t orang balik kampung tak p mana dah... aku tau mak aku sunyi... sebab tu mak aku pun berat hati sangat sampai macam tu... Babai jugak kat bantai bucuk aku... tiap kali nak tidur, bantai tu la mak aku lambung kat tilam aku.. takda bantal tu, tak lena aku... Aku baru ja sampai tadi petang.. tapi aku dah rasa macam tah berapa tahun aku duk sini... HuuuuUUuuuu~~ nak balik... lemah sungguh hati aku... Ya allah, kuatkan lah hati hambamu ini untuk terus bertahan di tempat orang.. sob3~ (siyes mata da nak bergenang dah ni)

Phototangkap nurul jannah

*Thanks nurul sebab hantar aku.. kalau hang tak hantar, aku rasa aku naik bas kot p stesen bas.. hang pun aku akan rindu jugak.. Walaupun hari2 aku bertekak ngn hang pastu p umah hang sebab nak melantak makanan.. dah kenyang balik.. haha! Aku rasa nurul ney sabar gila kot ngan perangai aku ney..

Phototangkap anne justin

*ney la yang paling terasa sayu gila... selalu aku dah sampai banting, orang yang 1st sambut aku dia ney.. tapi dia dah cuti sem.. sem depan nk g praktikal dah.. so aku sampai tadi dia xda la.. selalu kalo dia ada,malam borak gelak-gelak duk kat balkoni.. hUUuuuuu~~ annie.. aku rindu hang ni...

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...