Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Isnin, 6 Jun 2011

Mood in blue~~ yeah bebeh! haha!

Like usual *Assalamualaikum...(dengan penuh kesopanan) *Wadi tugun~~* haha!!

Phototangkap bluessss~~ ::





*Ehee~ saja ja masukkan pic2 ney.. sebab terasa in blues lak.. bukan blues lain ok? lalala~~ aku tak boleh tdow laa.. ntah napa xtau.. jiwa kacau hari ney.. petang penat gado ngn Tuuuuuttttt! bukan gado apa pun.. tau salah aku.. tapi aku juz nak tegakkan yang aku nak RelationSHIP NOT RelationSHIT.. tapi nasib dah ok.. betul2 jiwa kacau.. nasib la aku dah potong kuku. bukan main aku cakar2 dia.. Uiikkksss.. bukan tu aku nak cerita utk malam ney yang aku tak boleh tdow..Kepada yang tak boleh tdow jugak tu, aku ada idea utk senang tdow.. yelahkan.. mana taknya.. nak tdow tu, dah sedap mengeruh tiba2 ada ja yang nak minta hamun maki.. kadang tu enjin moto mat rempit la.. kalah mak lampir ja bunyi.. memang nak meluahkan kata-kata babian hak pui jgk la kalo sedap tdow tiba2 dengar "pppppppppreeeeeeeennnnnnnggggggggggggggggg eengggg eng eng!!!!" enjin moto tu. ada yang lemah semangat tu mesti sampai kecut segalanya.. kecut jantung,kecut hempedu,kecut otak n lain2 lagi.. ahaa.. cian sapa yang baca.. terhegeh-hegeh aku nak bg petua kan? yela2.. aku bagi tau ney noh?? ready yeah...

P/S: Tidur adalah perkara yang paling utama dan antara yang paling penting untuk tubuh badan. Tidur yang kurang atau berlebihan boleh memudaratkan. Tapi macam mana pula kalau korang tak boleh tidur?

TAK BOLEH TIDUR????
1. Anjing-anjing liar asyik melolong menyalak setiap malam? Mudah saja! korang cuma perlu tidur di dasar laut sebab dekat situ kompom takda anjing.walaupun ada anjing laut,ia tak mampu melolong di dalam laut.

2. Suara budak menangis mengganggu tidur korang? mudah saja! tembak dengan senapang bius,dijamin diam terus. Tapi kalo korang kena jel, aku purak-purak main kompang je.

3. Kucing bergaduh sakan berebut awek? Mudah saja! Bela anjing banyak2supaya takda kucing yang berani buat onar. Tapi kalau anjing-anjing tu plak yang buat bising,ikuti langkah 1.

4. Bilik tidur korang terasa hangat dan membahang? mudah saja! korang cuma perlu masuk ke dalam peti ais dan tdurlah disitu dengan aman. lebih elok kalau korang pakai eskimo sekali.

5. Asyik terbayang yang bukan-bukan? mudah saja! Cuba-cubalah baca al-kitab sebelum tidur dan bukannya membaca buku-buku bergambar sama ada gambar awek cun mahupun gambaran cinta luka berbentuk novel.

*Ahaa.. best tak petua tu? ka ada yang nk luku-luku kepala aku?? huwaaarrgggghhhhhh~~~ dan2 la rasa ngantuk.. bye.. tata.. *pai tong~* haha!

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...