Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Sabtu, 16 Jun 2012

Balik ke pangkuan office uum.

Assalamualaikum sekalian.. hehehe.

Setelah tidak berapa puas balik cuti ke kampung hingga la esok aku kena balik semula ke kedah dan pada hari isnin aku kena kerja seperti biasa dan seperti biasa jugak la keadaan aku pagi-pagi bawak moto pergi kerja dengan mimik muka penyu..

Tapi takpe, aku bahagia jugak sebab aku terasa macam dah jatuh cinta nak kerja di situ dan praktikal dengan rela dan ikhlas.. ngehhh... 

Tapi ~~~~ (terikut-ikut drama melayu duk tapi-tapi)

Dulu aku teringin nak sambung degree.. tapi aku rasa tak perlu la lagi.. aku nak kerja, then tolong adik aku study... aku pernah study, and aku paham keadaannya.. if adik aku xda lesen kereta lagi nanti, aku akan sponser dia duit amek lesen kereta and tolong dia untuk study.. then aku nak tolong mak aku... kesian mak aku.. semenjak abah xda, macam makin kusut and sesak jugak keadaan.. tapi alhamdulillah allah sayangkan hambanya sebab ada je rezeki untuk mak aku,kakak aku n abang aku.. then rezeki tu tempias kat aku. dan pendek kata, aku lah penghabis rezeki tu..kehkehkeh. :p

Ok takpe jangan bersedih, ada rezeki, nanti aku boleh sambung degree jugak kan.. huhu.
yang penting, utamakan family dulu.. sebab aku sayang family aku.. hehehe

okeng okeng okeng~ 

esok balik sana pagi.. ouh ouh penat n opkos mengantuk.. cewahh... TAPI.. aku berasa sangat lega yawww~

sebab , JENG JENG JENGGG!! 


kehkehkeh.. aku balik kampung sebab nk ambik ubat ney.. ubat aku dah abeh.. 
kesian aku ney kan... bergantung ubat untuk cergas... Kalo makan jamu pun boleh tak? yahhh!

Kak enon mabuk laut :: Aku tak menyesal dengan apa aku dah buat dan aku rasa sangat lega dengan pilihan aku. alhamdulillah. 

2 comments:

ekin nadhira berkata...

alhamdulillah... setiap yg brlaku 2 ade hkmah nye :)
hope happy selalu ( rinDuuuuuuu)

Anne Biella Rani berkata...

@ekin nadhira :: aminn... bersyukur dan lega dan alhamdulillah bahagia.. hehehehe

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...