Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Sabtu, 23 Jun 2012

Future ... :)

Assalamualaikum dan hai jejaka-jejaka dan gadis-gadis sekalian... hehe

Hari ney hari ahad bukan? yeah! itu bermakna esok aku kena masuk kerja sperti mana hari-hari sebelum ku.. ehhh!! baru perasan aku belum mandy la skrg.. oh nevermine! *tetiba

actually aku tengah menenangkan hati aku yang terkejut dengan harga-harga baju dan barang kat kedah ney.. murah-murah gitoooOOOo... Aku sampai terasa macam undercontrol nak beli barang.. so sekarang aku cuba untuk tak keluar and munasabah diri bahawa beli beli barang macam tu tak sopan.. *i guess. puiii haha!

Aku tiba2 teruja and sukkkkaaa gila dengan lagu blog aku ney... maybe sbb ayat dia kot.. ceehhhh!

Hurmmm... aku mengaku aku banyak wat salah dulu.. and aku sedar yang aku tak patut buat apa yang aku dah buat... And lepas ney aku takkan ulang lagi... Aku nak berubah.... Aku tanak sakitkan hati orang lagi.... Sampai masanya, semua akan tahu juga... :)


FUTURE :



.

1 comments:

ieka zurika berkata...

anyonyo. sweetnya. heee ;)
done follow ur blog. dtg r ziarah n follow blog kta jga ;)

http://iekalife1990.blogspot.com/

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...