Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Selasa, 19 Jun 2012

Hari Kesepoilan


Assalamualaikum gadis-gadis , jejaka-jejaka rakan pakcik makcik sekalian. kehkehkeh :p

Harini tah kenapa rasa macam spoil semacam ja.. padahal masa nak kuar umah aku dah bismillah banyak kali.. kenapa ye? kenapa tu? kenapa oh?? ok takpa, abaikan tu..

Aku dengan semangat dari jauh dah nampak traffic light green colour, dengan pantas dan semangatnya aku pulas minyak koOOOOonooonn nak lepas lampu isyarat tu, puk puk aku sampai merah pulak. brek mengejut aku then moto terus mati. *Malu weyh


Tapi takpe, aku buat2 betulkan beg aku kat bawah *naik skuter barang letak bawah ja. kehkehkeh.
Aku tak pandai pun orang2 kat depan belakang sume... then aku start moto aku dengan muka selamber yang di dalam hati berkemuncak malu-malu.. caitt!

Tapi yang aku geram jgk tu, hari ney kat mana ada traffic light, memang aku sampai2 terus merah.. kenapa ntah.. fedup! fedup! fedup! i fedup oh you!! pastu kat hiway, sume bawak keta n moto macam pelesit.. PhiuuuUUuuu!!!!!!

Masuk office terus aku pergi tandas sbb nak betulkan tudung aku ney yang dah mcam apa lagi, senget benget ... nahhh!!
tengok ja cermin, aku sendiri terkejut tengok muka aku. punya serabut tudung.. patut la makcik cleaner tu ushar aku pelik... aduh duh!

Masuk office, aku buka aircond sampai 19c. HAHAHA! gila sejukkKKKKkkk~~ then aku dah rasa mamai mamai balik... hehehehhe.

Hari ney boleh tahan kerjanya.. seperti biasa, anne yg baik lagi pemalu ney siapkan kerja tanpa banyak bunyi.. ehem!

Dah xda kerja, aku amek earphone, then tgk super spontan then gelak sorang2 kat dalam bilik tu.. hahaha!

Balik kerja, sampai umah aku konon nak baring kejap je pun... Tetiba aku tak sedar bila aku dah masuk ke alam mimpi.. then dengan lena dan nganga melopongnya aku tdor...

Aku dah terjaga dari lenaku yang nyaman itu, then tengok jam dah pukul 7.30. then apa reaksi aku??
"omaigoshhh!! mati aku!!! aku taknak ponteng!! cuti yg aku ada aku nk apply untuk raya!! arrgghhh!!" *dengan mimik muka undercontrol.
sambil bergegas amek towel.. then tiba2 aku dengar suara maksu aku " nak oi~~ senja2 ney duk watpa taktau situ.. sembahyang..." .

Ok OOoooo~ aku rasa aku mamun.. penat ja emosi tadi.. kehkehkehhh!!

Kak Jeinab :: someone cakap jangan la pakai seluar selalu g office. pakai baju kurung, but how? aku ada 3,4 helai ja baju kurung dalam almari.. :(


.

2 comments:

kura berkata...

semangat anneee semangat. pekerja yg berdidikasi! aww!

Anne Biella Rani berkata...

hhahahaha!! welll~ ehem!

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...