Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Sabtu, 9 Jun 2012

mengantuk doploh pat jam

Like usual , Assalamualaikum dan hai sayang-sayang sekalian! ecehhh! 

(muka dan rambut baru bangun tido)

ecewaahhhh~~ dah lama  kan aku tak hapdet belog ney... kasian banarrrrr~ HAHA!
errr.. nak hapdet apa ye.. malu2 plak rasa.. weweeeiiitttt~ haha

Sebenarnya aku bukan taknak update blog ney, tp sejak nak pegi praktikal, aku busy giler ngan final project, ngn port folio dan macam2 lagi la.. amboi nampak tak tu betapa busynya aku smpai tak sempat langsung nk update kan.. sebenarnnya aku tak paham dengan layout baru blog. tu tak update.hihihi

Hurrmmmmm... aaauuuummmmmm... 
esok aku dah kena kerja.. aku praktikal kat kedah rupanya cuti jumaat sabtu... nasib la aku sedar diri sekarang aku kat negeri kedah.. kalo tak, tah tah esok aku membongkang lagi menganga atas katil...

Penat betul la dalam minggu ney.. pantang nampak katil, memang 'deeebuuusssshhhhhh!!!!'
ngantuk ja doploh pat jam... kalau aku mcm ney ja, memang aku hidup dengan kerja tak sempat nak bercinta.. ngeh ngeh ngehhh~

Adoi... ha nampak! aku dah lenguh2 sendi nk lending atas katil ney.. mulut dah menguap mcm badak kelaparan dah ney... ok babai... cewahhh! hehe


kak tijah maimun :: Allah akan temukan kita dengan orang yang salah sebelum allah temukan kita dengan orang yang betul... bersabarlah ... 

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...