Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Sabtu, 24 Disember 2011

Berbaju kurung si gadis anak mardiah

Assalamualaikum mai kawan-kawan .. Heeee

Hari ney awal pagi aku dah bangun ... wah~ HAHA!
bukan buang tabiat, tapi aku pergi pasar taw~ 
dah tu aku pergi teman sepupu aku pergi beli buah.. untuk buat hantaran dayah tunang katanya... hehe!

Dah tu , dari tadi malam mak aku dah pesan suh pegi kenduri dengan dia..
so aku hantar ja nurul balik, terus aku siap-siap pergi kenduri ngan mak aku.. 
bukan ngan mak aku ja.. tapi dengan nurul,kakak nurul n kawan kakak nurul... haha!
Act, aku demam hari ney.. tapi kalo aku layan sangat demam ney, kang lagi teruk lak kan.. so aku buat-buat la sihat.. pahadal , dah macam nak pecah suara aku ney ha... urat kat kepala lak macam dah menegang menunjukkan dah naik pening.. huhu...

Tapi sonok sonok pergi kenduri pun, ada jugak nasib malang .. boleh pulak kaki nurul jannah kena sengat ngan tebuan .. hehe! cian beliau ... sabar ye nurul ? nanti nanti ok la.. tak tumbuh uban hais kat kaki tu.. haha!

dah siap habis kenduri sume kami p melantak, plan nak p parit buntar pulak... jalan-jalan katanya.. haha!
setelah puas memusing musing kat parit buntar tu, terus pergi umah dayah.. nak hantar barang hantaran dia yang nurul dah gubah... 

umah dayah nampak meriah ja... muka aku sayu ja pandang.. *aku bila lagi? kawan-kawan aku suma dah... huhukkk! :(

phototangkap anne biella rani :


sebenarnya ini kali pertama aku pakai tudung skarf lekat kat dahi.. haha



sebab tu la aku kena senyum cover.. gigi aku bertaring~ haha














Mentang-mentang aku tak dapat makan durian.. mereka menunjukkan keenakan durian tu lak depan aku.. siap promote lagi.. haishh!! sabar jela.. kalo aku tak demam.. memang kaw kaw aku bantai... haha!!





Esok dayah bertunang!!!! yeahhhhh!!! haha..

5 comments:

Zulaika Nasir berkata...

Pretty girl ! nice blog ;D

Anne Biella Rani berkata...

ehee.. u pretty girl too darling ... thanks... :)

kura berkata...

spect mata dan annee. mmg tak boleh dipisahkan... hahha

Fahaimi Ishak berkata...

kan cantik mcm tu.......nie yg suka neh....

Anne Biella Rani berkata...

@kura :: biasa la.. menjak rabun ney.. hehehe

@fahaimi ishak :: ehehe.. maseh ... :D

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...