Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Rabu, 21 Disember 2011

Jalan melaka dulu. .

Assalamualaikum sayang sayang sekalian ... amboi banyaknya sayang~~ HAHA!

Hai hai hai~~ wah! haha!

Sekarang aku dah kat umah aku yang indah lagi nyaman ney..
cuti sem pun dah start... nak cakap lama tu, xda la.. dua minggu ja.. tp bole jadi lama kalo betul2 wat menda yang berfaedah kan.. amboi ayat~~

Tapi ... tapi ... dan tapi lagi~~ 
aku bukan terus balik perak ...
aku balik umahh pakdak aku kat melaka ... hehe!

mesti ada yg cakap "elleyhh~ umah dia kan baru pas kenduri.. mesti la dia tamau balik lagi.. yela.. pemalas nak mampos tanak kemas umah la tuh.."

TAAAKKKKK!!! anda salah!! teetttttttt!!!!! HAHA!

aku dah lama cadang nak p umah pakdak aku.. tapi asyik tak jadi ja...
yala... kadang2 masalah duit.. kadang2 pulak, malas punya angkara... tapi tambang murah je pun...
tapi kadang2 sepupu aku wanie tu nk p panjat gunung... ahaha!!

aku pikir lama nk sampai melaka.. tak sempat nak nganga, dah sampai... 

5 hari ja aku duk umah dia...
makdak suh balik lambat lagi.. tapi nanti lambat2... tade nak hantar aku lak... g pun nanti wanie nak turun genting... takkan aku nak melangut sorang2 kat umah tu... huhu...
hari hari biasa wanie keja... dan hari2 biasa tu jugak la aku berlakon pandai masak n rajin.. 
makdak masak, aku pun turut sebuk tolong dia masak...
dia tengah gaul apa2, cepat ja aku tepis tangan dia biar aku yang masak.. wahhh!!!! hehe.
tak cukup dengan berlakon masak, aku intai2 la kain dalam bakul...
kena pulak hari tu sikit lak kain, aku pun lipat laa.. hehehe.. mesti sejuk ja hati makdak tgk aku.. ehehe!
*wanie redzuan... jangan nak buat muka ye baca ayat atas ney.. kalo aku tak belakon pun, aku mmg rajin what? hahaha!!

hari sabtu n ahad wanie cuti.. time tu la sedap merayau sampai naik demam jugak la aku rasa.. 
hari sabtu malam ahad tdow umah kak lin .. aku pun tak sure kat mana.. maybe dah smpai johor kot..

photo tangkap niny redzuan :



















ngehhh.. berjalan ke keja~

kak tipah :: cuti lama dah memang sedap dah.. sekali miss wat test lepas cuti lak... adoyai~~~ 

4 comments:

kura berkata...

seronok la annneeeeeeeeeeeeeeeeee!

Anne Biella Rani berkata...

seronok laaa~~~ kalo kau ada, aku dah jemput ikut aku.. ahahaha

wanyrezuan berkata...

wah ko..hahahha...nanti mai lg..hujung tahun jgn.aku bz.awai thn ok..he

Anne Biella Rani berkata...

ehehehe.. orait2... dah rindu aku lettew~ haha

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...