Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Jumaat, 2 Disember 2011

JEMPUT DATANG !!!!!

Assalamualaikum Darling Sayang sekalian .. HAHA!

(Semua snap curi.. mentang-mentang dua2 abang aku ney dah ada photographer.. bape-bape je pandang kat aku.. huhukk! )

Wah wah !! Suka ea dapat kawennn!!!!!! HAHA.

Kali ney bukan aku nak merepek or mencarut tah papa..
kali ney aku nak menjemput kepada sesiapa yang kenal n baik dengan aku datang umah aku pada 11/12/2011 ney... 

Nak tahu kenapa?? kerana .. kerana.... dan kerana lagi~~
DUA-DUA abang eden ney kahwin daa.. ehee~~ *syok ouh ada kakak baru !! 
Yang dah tersedia snap pic atas tu, sebab tu kenduri belah umah pompuan..
kali ney , kenduri umah lelaki lak.. and dah bincang2, nak buat sekali terus..

Aku tak janjikan keseronokkan kat kenduri umah aku nanti...
tapi yang aku janjikan, hangpa suma boleh makan sampai lebam n ketumbit mulut tu.. ha gittew~~ HAHA!
sebab kami semua busy gila.. tambah-tambah kakak aku NORLIZA tu..
kesian jugak tengok dia.. terkejar sana.. terkejar sini...
nasib la ada dia.. kalo tak, tak tahu la sapa nak urus...

MAK HANG TAK URUSKAN KA??
kalo ada yang berani tanya soalan camtu kat aku, aku penampar mulut kamu tu dengan cangkul.. 
WAH! ganas konon!! HAHA!!
mak aku pun busy.. rajin ja mak aku hias bekas nak bagi kat orang nanti...
lagi pun mak aku bukan muda lagi.. tak sanggup kitorang nak membebankan dia... bagi mak rilex ja n melihat kebahagiaan.. hehehe!!

HEY HEY ! KAD JEMPUTAN TAKDE KE??
Jubo mu~~ HAHA! gurau lagi nampaknya tu.. 
aku tak dapat nak bg.. sebab aku da balik sni mak aku baru nk p order... howh! busy sangat nampaknya tu..
sorry ok.. aku jemput pakai mulut ja.. aku jemput semua ney.. Jangan tacing pastu tamau datang lak.. hee!

Fuh~~ Nasib baik!!
Nak tau kenapa? sebab... sebab... sebab.... dan sebabnya lagi~~~ Ahaa!
miss buat test module 1 jumaat n isnin depan..
lega la hati ney.. kalo miss buat nanti.. memang aku nak menangis laa.. 
sapa nak tolong kakak aku hias meja..
sapa nak tolong hias dua-dua bilik pengantin?
sapa nak memeriahkan rumah dengan jeritan bisa macam aku selalu buat..
 *wah alasan~~ macam takda makcik-makcik aku ja.. HAHA!


(wahhh~~ nak jugak tu ada muka.. HAHA!. tu la kakak i yang rajin tu~~)

OK .. JEMPUT DATANG TAUUU!!!!

Melambung jiwa ku :: kita tak boleh burukkan orang yang menyakitkan hati kita.. mungkin ada hikmah n ada sesuatu di sebalik semua tu... kita kena bersabar n jangan la bergosip kat orang lain, yang seseorang tu dah sakitkan hati kita.. just bersabar, doa n lihat apa jadi nanti ...
OH Yeaahhhh??? O_o ? ok ohyeah serius apa yg I luahkan tu tau you! you jangan ingat I memain.. NO, no, no~~~ wah gittew~~

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...