Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Sabtu, 31 Disember 2011

bye sayang . . . .

Assalamualaikum.. hye diari kesayangan. . :)  (ecece~~ diari gitu)

Hari ney aku busy .... (buat-buat)
mula-mula aku pergi kenduri kat umah makcik hasnah... anak dia kawen...
aku,kakak aku, and kakak ipar aku serta anak-anak buah aku pergi jalan kaki ja.. dekat kan...
pergi gelak-gelak... hye sana hye sini.... pas tu makan macam orang kebulur... then sengeh-sengeh terus balik...

Dah balik umah.. aku dengan kakak aku membongkang depan tv kat depan...
sekali deal nak tengok ombak rindu kat astro 1st...
mula-mula, masing-masing blur camna nak beli... tiba2 kakak aku tekan apa ntah.. kuar arahan then ikut jela...
menganga je tgk.. aku rasa nanti duploh pat jam aku busy tengok tu.. nampak tak aku busy? haha! 
aku tengok ombak rindu, aku teringat sesuatu yang rasanya menda terakhir yang menyakitkan... tapi, aku tengok cita tu aku rasa macam dah sedar sesuatu... kita tak boleh nak sayang orang sangat... sebab kalau terlalu sayang, kita akan menyakitkan dia... biarlah orang yang sayang kita sangat2... memang ramai akan cakap "shit ke apa ntah.. opkos la syg awek sendiri".. memang la sayang... tapi sayang yang ikhlas... yang tak mudah terpesong ke arah wanita lain... yang sanggup terima seadanya seseorang tu even buruk mana pun.. dan cuba untuk membimbingnya ke arah yang benar... dan ikhlaskan setiap kelakuan dan pemberian... 

haiz apa plak aku ney... tacing tacing lak... 
aku dah buntu dengan hidup aku.... hurrmmmm... aku rindu arwah abah laa.... rindu sangat..... tapi aku tau.. jerit rindu macam mana pun arwah abah takkan hidup balik.... cuma yang mampu and harus aku buat, berdoa.

Hari ney aku dah siap potostat semua insurans,roadta and suma pasal moto aku tu... 
aku nak serahkan kat nurul... nurul dah masuk poli... cian dia asyik jalan kaki... tapi bukan bagi terus.. nanti aku nak guna aku amek balik.. haha..
lepas tu plak, kalo aku datang ipoh, tak payah la dah aku nak pergi umah dia naik teksi or suh HERRY yang datang amek... nurul boleh amek aku dengan moto aku tu...

HUHUHUHUHU~~ moto ney satu-satunya tinggalan arwah abah kat aku.. masa birthday aku lak tu abah aku beli... sangat terharu... ngeee

Cik Cahaya Syurga sila jaga moto eden ney elok2 ok.... huhuhuhuhuhuhuuu~~~~

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...