Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Rabu, 28 Disember 2011

Dayah and fazlien dah bertunang.. ngeeee

Assalamualaikum dan yo wassap wassap ~ hehehe

Gigi tak sakit .. Gusi pulak yang lebih lebih .. 
begitulah lumrah manusia bila nak tumbuh gigi bongsu.. haha!
sakit weyyhhhh!!!!! sampai demam demam aku ney..
tak cukup dengan demam... bengkak pulak pipi ney... haiz!

tapi... tapi... itu tidak membatalkan niat untuk aku p majlis pertunangan kawan kawan aku... hehe!
nak cita banyak pun wat apa kan.. pokpek mak minah sayang ja aku ney.. hehe..

phototangkap kat umah dayah ::





aku senyum-senyum cover sebab tahan sakit gusi.. haha


atoii~~panash la bang... haha!




phototangkap umah fazlien ::
















ewah ewah... nampak seronokkan. memang la seronok.. yang tak seronoknya time tu gusi aku sakit...
haha.. tak padan ngan gigi sakit... bergembira sakan... sepupu aku pun cakap "amboi.. tak padan dengan sakit..." haha!

pape pun.. selamat bertunang dayah n fazlien.. semoga kekal dan berbahagia ok? :)

Kak bedah :: aku edit blog ney di iringi lagu hindustan kat lappy .. tetiba aku jadi sebab lak... memang betul la kot aku ney kuat tacing... huhuhuhu.. :'(

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...