Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Jumaat, 8 Februari 2013

Agak Cirit

Assalamualaikum Darls....

Gunung daik bercabang tiga..
Hari ney hari jumaat aku ada kerja...

Hari ney aku bangun lambat.. sebab malam tadi aku tidor tak lena.. asyik terjaga ja... bangun dengan rambut kembang macam pontianak ngan mata sepet tak larat buka, melangkah longlai selongkar almari kak aku. bukan nak mencuri.. tapi aku xda baju nak pegi kerja.. haha! But sokay, kakak aku sporting n baju dia pun ala2 sama saiz ngan aku even dia dah gemuk sekarang.. 

aku nampak baju warna coklat and tudung warna coklat. tak pikir panjang aku amek terus and terus iron.. sebenarnya, baju coklat dia tu, baju mengandung dia.. tapi lantak la.. pakai p la baju mengandung pun... asalkan nampak macam Calon isteri2 mithali. dan bukan Calon isteri2 yang bakal di ikat dengan tali.. hehe :p

Macam biasa aku datang kerja masuk pukul 10 hari ney.. ramai gila orang.. hemm dah gaji kan.. tu ramai orang.. aku dapat agak dah nanti mcm mana keadaan muka aku. haha! penat penat. sampai tak ingat nak lunch.. 

Dalam kelam kabut boleh tershort duit pulak.. nasib la rm40.. peh ketar lutut aku.. kurang asam betul customer tu.. dapat kat aku, ku tampar2 guna kuali... dah la aku guna ID kawan aku buat transaction. aduhai.. memang terus rasa nak berenti serta merta merasuk ke jiwaku yang suci lagi gebu2 ang ang ney.. 

tapi sokay, rilex ja.. pada aku menda nak jadi. bayar balik guna duit aku settle.. cuma aku xmau kawan aku bersedih di sebabkan aku or customer tu.. 

tapi semalam kan aku ada cakp nk bgtau boss aku yang aku nak berenti.. then aku dah bagitau dah.. dia nasib la ok.. hehe.. so maybe selasa ney aku dah berenti.. dpat la rehat awal. kalau ikut mak aku, hari ney gak mak aku suh benti. haha. tapi mana boleh. aku cakap la kat mak aku yang aku tak buat lagi surat resign... 

surat resign aku tu pun semalam aku bodek nurul suruh dia buatkan.. haha! nurul yang lagi baik hati dan suci murni mcm aku ney, dia sanggup buatkan utk aku.. haha. nanti aku amek copy dia n print surat tu.. 

p/s : aku benci ngan pelanggan yang suka suh aku ulang ayat yang berkaitan ngan huruf S & C
mentang2 aku pelat huruf tu. huh!!

ehem! like usually, i love n miss u syg.. jgn lupa mms pic lagi tau.. :*

Hugs and Love
Nabila Syuhada


.

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...