Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Selasa, 5 Februari 2013

IM BACK! :D

Assalamualaikum darls...!!

hehe! dah lama aku dah tak updates blog... terasa blur and mula la rasa malu nk mulakan madah bicara. cewah! :p

erm memang banyak menda nk cita n luah.. tapi kalau aku cita, mmg panjang berjela la jawabnya.. tapi yg dapat aku nk cakap alhamdulillah aku dah abeh study. 
sambung degree?? emm... buat masa ney aku tak dala pk lagi.. mcm penah aku ckp dulu, aku tak berminat lagi dgn memandang ekonomi mak aku dan diri aku.. maybe kalau ada rezeki one day aku akan sambung "kot".. tapi yg nyata aku sgt cemburu tgk kawan2 aku yg dapat sambung degree.. rasa nk menangis ada, rasa nk meraung ada. nk terjun lombong ada. nk tanam diri ada dan mcm2 nak lagi la.. tapi pape pun aku rasa bahagia dah bila kawan aku sambung degree. aku tumpang bahagia. huhuhuhu... kasihan delo nabila. but nevermind lah... Eh jgn tak taw, aku skrg dah keja. alhamdulillah sekali lagi.. aku bersyukur jgk even aku ney tak baik sgt tp allah masih bg aku rezeki.. Em... kerja kerja dan kerja. no more enjoy. TAPI, bila hujung bulan akan timbul sedikit kot enjoy tu.. haha! 

sebenarnya, aku nk lupakan segala kekusutan hidup aku selama ney. and aku nk sgt berubah menjadi yang lebih baik. even tak dapat jadi yang sempurna, tapi aku nk cuba jadi yg baik dan terbaik.. aku takmau lagi tunjuk aurat like free hair.. tolong doakan aku jugak.. dan aku nak minta maaf sgt kalau ada yang terluka dgn perangai aku.. yelah, manusia mana tak penah buat salahkan... mungkin sapa yg baca blog aku akan kata aku hipokrit, well darls, aku tak paksa utk menerima aku. tp percaya la aku betul2 ikhlas utk kali ney. 

ok la, nanti bila senang lagi, aku akan updates lagi ok. ada rindu tu, emmm, pendam2kan la rindu tu padaku. ehem hem emm! kehkehkeh. ok aku tgh keja ney. babai. elleyh gediks la. over!

sebenarnya aku nk buat pengakuan terbuka.. aku dah ada buah hati.. mungkin dia atau mungkin tidak namanya yg tertulis di LUH MAHFUZ aku tak pasti. tapi aku cuma nk kenalkan. berharap gadis2 di luar bersabar dan jgn merampas kekasih aku ney. lihat dibawah. itu lah pic yg dia MMS kat aku. ney yg latest. ok bye. caw cin caw. :)


aku panggil dia Leem ja dgn nama manJa. dia suh aku panggil abg, tapi aku malu. so aku pggi; dia Leem ja.

Love n Hugs,
Nabila Syuhada.

.




0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...