Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Isnin, 11 Februari 2013

Last day.. berak cirit...

Assalamualaikum ..

Berenang renang si anak dugong
di ngoratnya anak lembu laut
jangan la cik abang terbengong bengong
saya ada jangan lah cik abang takut..

Malam tadi aku dapat tdor dgn lena and bebas beraksi untuk golek ke sana sini sbb mak aku tdo dalam bilik aku jgk... and aku bangun pagi tanpa rasa mengantuk langsung bergegas mandy... tp agaknya sedap sgt tdo kot, pagi tadi aku terbabas sikit.. astagfirullah al azim.. dont do it again la nabila syuhada.. hem hem hem! baiklah!

Aku menyetart moto skuter aku dgn bangga dan bawak skuter ala2 santai konon masih awal... hem tapi hari ney tah napa tah banyak kali aku nak terlanggar orang.. dah la pakcik tua lak tu yg aku nk terlanggar.. boleh pulak pakcik tu main belok ja.. kalau dulu blh la aku ckp "eh ney tua2 aku lempang jgk kang". tapi aku cuma senyum dan melambai2 kat pakcik tu and naikkan jari ibu menunjukkan GOooooOOOOooddddd~ kalau boleh aku nk benti moto letak tepi and berdiri sambil tepuk2 tangan kat pakcik tu. huh! berderau darah aku nk terlanggar pakcik tu. dulu dah la aku penah terlanggar makcik tua naik moto kapcai.. masa aku balik dari market.. aku tak mau sejarah itu berulang lagi.. sbb aku langgar makcik tu, aku tak bayar apa2 and aku cuma cakap, makcik jgn lupa p klinik tau.. saya xdak duit ney.. hati2 makcik..

then tgh syok2 aku melayan angin pagi nak p keja, boleh plak pelepah kepala jatuh. nasib aku sempat elak. kalau tak berderai jatuh atas kepala aku.. tak cukup dengan tu.. masa kat traffic light aku terlebih duduk ke belakang dan membuatkan aku tak sampai nak tahan kaki n hampir2 nak tepeleot jatuh berdebuk. and aku perasan sekumpulan lelaki menyengeh nyengeh tgk aku nk jatuh. aku cuma menghadiahkan jelingan tajam pisau belah tembikai onne satu mamak. teo ais ikat tepi. 

hem patut ke aku tukar moto baru b4 aku dapat beli kereta? lepas accident, moto aku teruk gila.. paling laju pun pulas habis, dia boleh pergi 60 ja.. aku kadang naik bukit terpaksa buat muka konon2 mmg saja bg slow... padahal dalam hati, ya allah.. geramnya la hai.. mcm aku nk kuarkan novel, silang kaki atas moto and baca... serius aku rasa nk buat mcm tu hari tu.. tapi hari ney, aku bwk moto sambil dgr lagu guna earphone sbb xla bosan sgt.. 

hari ney ekceli guys, my last day keja kat sini.. sbb aku dah antar surat resign and mggu depan start keja kat tempat lain.. and aku agak takut jgk kerja kat sini.. 3 hari dah aku keja duit short ja. hem kesian partner taw... lagipun maybe bukan jiwa aku nak jadi clerk. cewah.. nk jiwa2 konon... hari ney short byk, rm144.. esok aku dtg kejap antar duit.. huuuu... x memasal. tp sokay...

em em em... maybe lambat plak la aku nak update blog ney... jgn rindu2 aku ok... alamak terlebih sudah..

bini Leem.. abang, tunggu sayang di korea tu. nanti sayang datang bawak telur tembakul

Hugs and Love,
Nabila Syuhada



0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...