Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Selasa, 19 Februari 2013

Whoah well see !

Assalamualaikum ... dan hye hye ebibadi.....

Bukan pujian dan harta yang ku perlukan,
Cuma keimanan dan ketaqwaan yang ku perlukan..

Hari ney dah hari kedua aku mula kerja baru aku ney... Nak tau apa aku rasa? aku rasa mcm nak cekik orang n tauk dalam gaung kat jalan ipoh tu.. :) . BUT BUT BUT.. ah ha ha~ dalam masa yang sama aku terlebih dahulu bersyukur sbb dah dapat kerja...

Aku tau kerja human resource bukan senang... tapi takda la susah sangat kan.. yang aku bengangnya si Yenni Yenni miss "K" ney kan ajar aku mcm apa ja.. serius rasa mcm nak bg kaki. serius sgt2... dah la byk menda dia suh aku handle.. pastu ajar aku mcm benda tu susah sgt ja.. mcm xbetul ja dia tu.. geramnya! Then masa mengajar aku cara nak buat kerja muka tak boleh blah, mcm babun mix lutong ja. ouh astagfirullah al azim.. tp siyes aku bengang gila ngan dia. tak boleh ke cakap elok2? nak aku benti ke apa dia trick aku mcm tu? erghhh!! tengok la.. aku dah lama sket kat sini, aku tapau balik. menyampah betei.. err emo betei aku hari ney.. em em.. fuh fuh!

Tapi maybe baru hari kedua kot tu aku rasa pressure sgt.. then bila mak aku tny aku akan jawab "em best.. ok ja keja situ.. best sangat...". Em padahal ya rabbi, mcm aku nk tampar2 ja muka miss K tu.. geram gila.. untuk sedapkan aty mak aku, then aku cakap la ok la bagai la... em em..

Masa aku nak masuk kerja, aku dapat taw dalam office ney ada budak baru ja resign.. orang tu dah kerja 5tahun.. then apa lagi, terus aku suh moon n meah hantar resume kat sini.. moga2 depa dapat la kat sini.. ada jgk aku geng bila nk hentam org... and seriously aku benci tengok laki kat sini yang tengok aku mcm tak penah tengok pompuan. sumpah!

Em, patutnya aku tidor kat sungai kecil malam ney.. sebab mak aku tidur situ.. tp disebabkan moto aku tu tak betul semalam, terpaksa aku pinjam moto nurul.. so tak boleh la aku nak tidur situ sbb moto nurul aku kena hantar balik pas balik kerja jap g.. nasib ada nurul.. kalau x? mati katak aku. em gatai eh telinga ney...

argghhh! aku rasa aku penat sgt la hari ney, tu pasal emo sgt... em em em.... 


0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...