Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Khamis, 4 April 2013

Apa eh? Oh yeke? Eh betei eh?

Assalamualaikum ...

Kemurungan akan menyerang tatkala kegundahan..
Berdoalah kamu jgn berjemu menadah tangan..
Agar hidup tenteram bahagia dan aman..

Hey Mamba Karamba!! Yow wassap dude! Feeling great today huh? aiseh speaking pulops...

(reaksi untuk hari ini)

Hesh ney la manusia.. ada kerja banyak, mengeluh sampai berpeluh.. takda kerja pun mengeluh sampai berpeluh jugak.. ha ney aku bukan nak mengeluh tau? aku nak citer sket ja.. What the duuuuutttttt.. :)

Aku ngantuk ney.. mata aku belah kanan something wrong la.. nk kata masuk habuk entah la. nak kata sakit mata entah la. ketumbit? ah x abeh2 nak kata ketumbit.. mana ada aku mengintai orang berak... jauh sekali taw!!!! lalalaa~~ 

Oh sumpah aku mengantuk sangat ney.. Dokumen aku dah setting baik punya untuk audit.. now aku just belek2 ja.. tu buat aku mengantuk belek2 tu.. Ya allah Ya allah.. mengantuk dah... Laci stok makanan aku pun dah banyak kali aku buka.. Oh nak buat apa ney? eh nak buat apa lagi ney? oi buat apa ney? hey apa ney? eh yeke ney? awak jgn mcm ney!!!

Eh nak tau? semalam kan, mak aku dah sound x bagi aku makan Udang, laksa, dan seangkatan dengannya.. aku tanya kenapa? mak aku dah takut2kan aku mengatakan bahawa nanti muka jadi naik jerawat la. anak dara tak bagus la. aku pun macam budak kecik ketakutan mendengar.. diam dan bawak diri masuk bilik terus layan lagu apo kono eh jang..


Hugs and Love,
Nabila Syuhada


.

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...