Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Rabu, 10 April 2013

Saya okay lah.. :)

Kehidupan takkan tenang tanpa gelora
Itulah dinamakan senda duka lara...

Assalamualaikum...

Aku xfaham ... Tapi aku cuba nak faham ...
Even aku macam mana pun, hati aku tetap lembik dan tak boleh nak keras..
Aku masih gagal untuk menjaga hati orang dan masih gagal untuk bercinta.
Dalam erti kata lain, aku tak layak bercinta.
Aku rasa, betullah, bercintalah lepas kawen.. suami aku pun boleh pimpin aku dengan secara halal..

Aku akan buat ney bila rasa macam lost and hilang kesabaran untuk menenangkan diri...


Baca2 ayat tu untuk motivasi.. tambah pulak bila time betul2 aku rasa kosong.. kadang2 aku tau, syaitan mula nak menghasut aku macam2.. Ya allah.. betapa susahnya aku nak melawan nafsu dunia.. Menjaga diri dari hujung rambut hingga ke hujung jari kaki.. menjaga akhlak supaya diri tidak membatasi... Aku tau aku tak sempurna... dan betapa susahnya aku untuk mengawal diri... nafsu dunia terlalu banyak... walau mcm mana sekali pun. aku tetap nak bertahan and walaupun aku xdapat nak jadi yang sempurna, tapi aku nak berusaha untuk berubah lebih baik...


Hugs and Love,
Nabila Syuhada

..

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...