Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Selasa, 23 April 2013

Bila guruh memanggil hujan

Assalamualaikum ....

Aku rasa sesuatu kekejangan kat otot2 aku di mana aku berlari lari sakan mengejar masa untuk mendapatkan dokumen.. Mana taknya, audit hari ney.. and aku 1st time tau tak handle benda ney.. Nama pun baru kerja... 

Sekarang aku tengah buat muka lesu tak bermaya tapi masih nampak sebagai wanita bekerjaya. oh penat, betul tak tipu...

Aku rasa malam ney aku tidur awal.. tu pun kalau tak da sapa kacau aku... Aku dah terbayang bantal aku kat umah tu... lembik lembik... 

Tapiiiiiiiii ~

Meskipun begitu oi , aku happy oh!! kerana hah, habisnya audit, habisnya juga kesakitan kehotakan aku ney... Lega ohhhhhh... rasa bebassss.. haha. tapi kerja tetap bertimbun gak.. tapi aku seorang yang menepati masa, even banyak kerja macam mana pun, tepat ja jam balik, aku terus off PC tanpa mengoleh kiri kanan.. oh! mana nak dapat wanita menepati tegar macam aku ney? one in a million taw!!!!

bebasssss!!!

Aku : (buat muka gaya hero tamil nak berlawan.)

Nurul : hem, eeeee.. aku rasa hang ney dah terpengaruh ngan hindu2 kat tempat kerja hang la... macam nak tapakkan ja muka hang.

aku rasa macam betul ja.. tempat kerja aku banyak gak hindu.. dah tu... ngam plak tu... em em em


Hugs and Love,
Nabila Syuhada

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...