Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Selasa, 2 April 2013

Tak cukup tidur wei ..

Assalamualaikum dan salam kebebasan dan kemakmuran , yo hoh hoiiii ..... 



Hye readers !

Hei kecelaruan sila la jauh2 pergi main sana.. Letih la nak layan awak.. Awak bukan lucu pun.. huh! Menci !

Ok... Hari ney baru la aku dapat senang lenang sikit.. SIKIT LA... sebab apa? sebab kerja aku dah siap sikit kot..

Hari2 datang kerja ada ja perkara baru yang akan merunsingkan fikiran aku.. time solat, masuk surau mula la berdoa tatkala hati bergoncang semoga allah leraikan kegoncangan tu... kadang2 terover mcm nk menangis lak.. mcm mana aku ney, lembik... hem...

Serius, bila keja bertimbun mcm tu, aku dah rasa mcm orang gila berlari ke sana ke sini.. langgar sana sini.. kertas jatuh sana sini.. uh ya allah.. 

Yang sangat merisaukan aku sekarang ney adalah, Audit bulan 4 ney... Dokumen admin sume aku dah settlekan.. dokumen HR? hampeh... harammmm... hemmm... Bos tu pulak, tau suruh2... aku mcm dewa pulak byk tangan dia nk suruh2 buat tu semua dalam 1 masa.. 

Aku dulu xreti tdor awal, sekarang dah reti tidur awal... pukul 9 tu aku dah menguap mcm mulut badak sumbu dah... Pagi bangun kelam kabut dengan tudung senget benget.. ah peduli lak aku senget benget. 

Di sebabkan kerja banyak sgt, aku terpaksa bawak balik sikit kerja tu.. dan iya telah membuatkan life aku very the busy of woman in the earth. haha! alamak. apa tu.. entah... Dan di sebabkan itu juga, aku kerap kena penyakit menguap tidak mengira masa dan tak mengira di mana jua dan di depan siapa. kadang2 tangan sibuk sgt buat kerja sampai tak sempat tutup mulut. aku biarkan je menguap mcm tu.. oh sungguh la rasa tak sopan... astagfirullah al azim... malunya hamba...

Malam tadi aku tdor ngan mak aku, aku terlalu penat and letih ngan kerja.. mana tau, tidur ngan mak. aku boleh rasa lega terus.. dan malam tadi punya la badan rasa melayang, aku xsedar langsung. kalau tak, every night pukul 2 or 3 mesti aku tiba2 terjaga n rasa segar utk dalam jangka masa 5minit. hesshhhhh~~~ apa nak jadi la.. Em yang penting, konvo aku bulan depan, aku nk cuti, x bg cuti, aku resignnnnnn!!!!! hahahahahaha!!


Hugs and Love,
Nabila Syuhada.


.

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...