Welcome To My Blog Labahlabahdisco
Foto Saya
Anne Biella Rani
Saya bukan sombong, Tapi saya pemalu!Dan saya jugak anak mak...(nak duk ngan mak ja..perasan masih budak2). Saya suka jadi mandom tiba2. Saya tak pendek tak tinggi. Saya Anak Malaysia Perak. Saya anak ke 6 dr 7 org adikberadik. Abang,kakak,adik saya cakap,mulut saya bising macam nenek tua. Mak saya cakap, saya bila gelak sakan sangat sampai urat kat kepala tegang,tapi bila nangis pun sakan jgk sampai mata lebam-lebam. Saya,saya,saya..urm saya..mmm..ummm..saya... Tanya saya kalo nk tahu pasal saya.. ngeeeee~
Lihat profil lengkap saya

Khamis, 25 April 2013

Sekuntum kentut yang menawan

Assalamualaikum ..

Kentut dan berak takkan dapat di pisahkan ..
Nak gemuk makan la pisang kan ..
Alaa apa ada hal kan ..
Kalau dah sayang , hanya luahkan ..


Hey penstalker tegar sana!! apa kabar? dah solat belum? hehe. elleyh.

Masa jam sekarang dah menunjukkan pukul 6:17 minit petang. berapa minit saja lagi aku akan pulang catwalk sambil melambai lambai ke arah pekerja pekerja di pejabat ining. why? ok lets start the story beginnnnnn ahhh. hahahahahahahahahaha (evil laugh)

Elleyh padahal x ada menda pun.. bukan ada orang berak cirit sampai terpaksa tukar sekolah sebab tak dapat menahan malu pun.. cuma esok aku cuti and aku cuti pastu aku x da update blog la dah .. haha.. oh syok betul cuti.. minggu depan aku ushar kalender nampaknya rabu tu cuti lagi.. oh pastu nanti aku konvo cuti lagi.. peh kemain laju aku taip ayat cuti.. nak ranap keyboard ney aku ketap ketap ketap. hahaha.

Ok hari ney aku dah tak kentut2 sangat dah seperti semalam semalam.. oi mana taknya.. di sebabkan audit aku tak makan tau x??!!! aku siapkan dokumen yang tebengkalai tu.. sampai perut masuk angin.. dah tu x selera makan sebab angin terlebih dahulu menguasai perut aku.. binawe punya angin.. 

Oh ohmak hang!! (melatah konon)

macam nak hujan la.. acaner ney??? hem kompom basah lagi kasut aku and stoken aku bau tapir mati jap g masa bukak.. adoi lagi 7minit lagi ney... ok2.. aku nak off dah ney.. see you again ok? take care.. if u miss me, just wechat k?? aku akan menjerit2 di corong telepon itu. :)

Hugs and Love,
Nabila Syuhada

.

0 comments:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...